Måndag

Finns det något skönare än att ha dushat efter ett bra gym/löp pass?

Sitter nydushad i soffan & har druckit upp min proteindrink. Min dag startade upp klockan 7 idag, och då var det bara att kila ner med hundarna slänga i sig frukost och sen var jag iväg säkert strax efter åtta till gymmet. Tog min sista skål med hallon & guava yoggi idag med banan & linfrön. Den är riktigt god faktiskt.. Tränade rygg & mage idag. Tycker det är svårt att säga om det blir ett bra pass när man tränar rygg.. men jag tror ändå jag kommer få träningsvärk imorgon då jag provade på några nya övningar m tunga vikter. Magen körde jag på bra iallafall, körde några nya övningar där också. Fick en jäkla bra muskel kontakt & det brände på bra!

Nedan ser ni biff anna köra tric övning från gårdagen, jag sitter i bakgrunden o vilar ut haha;-) smygfotografen kallades jag va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0