Minnen de bygger bo!

Har precis kommit hem från gymmet. Intervall 30 min på löpbandet och sedan tre övningar mage. 4x12. Nu ska rutorna fram, bort m chocolate rutorna ;) Klockan ringde 7 imorse, gick ut m hundarna & sedan upp och drack mitt te & åt min portion gröt. Av nån anledning tycker jag en halv portion havregrynsgröt räcker gott & väl. Det är något m min nya micro, tror jag.. som gör att den halva portionen... blir något större? Hehe de låter knäppt men jag tror det!

Nu ska jag snart upp på city och inhandla soom foood. Tänkte göra iordning en sallad till lunch innan jobbet. Och sen tänkte jag även baka bröd, UTAN mjöl! De ni, och för er som inte visste så innehåller mjöl skit mycket kalorier. Fast man inte kan tro det! Kommer igen efteråt hur brödet smaka! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0