No gunshots no ?

Uhh sitter i soffan like usual. Försökte få i mig lite kassler och ris m kvarg sås & sallad.. kan fan inte äta. Slängde hela tallriken och den mat som fanns kvar på spisen. Usch det ville sig verkligen inte i munnen.

Var ner till grannen och drack kaffe under fm, och det hjälpte att pigga upp mig! Så jag virade om till träningskläder strax efter det och gick hem till Nisse med hundarna, hjälpe henne att tvätta sen gick jag upp till gymmet och körde ett axel & tric pass. Det gick bra faktiskt. Trots min snuva & huvudvärk, & de onda i halsen! Fick braaaa pump! Haha bara älskar när det spänner i hela armen fast man inte gör något speciellt efter man tränat. Känns alldels tjock i armen liksom... ;) Åter hem till Nisse och fortsatte med tvätten.. sen gick vi på promenad. Vi gick bara 3 km i långsam takt. Så dom tre km tog 40 min haha. Men jäklarns vad det gjorde ont i min hals.. det är liksom irreterat. Fuuuck, får krupp om jag ska bli sjukare! Just nu är ett sånt läge jag vill ut o löpa/jogga/powerwalk'a !! :(

Nu kommer nisse över hit och ska äta mat.. bara att ställa sig vid spisen och laga till hon då!! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0