no1.

Jag har nog kört mitt bästa arm pass idag! Fyfan, så upp pumpade & utkörda armar.. Vi (jag&Anna) värmde upp med rodden, sen tränade vi både biccarna & trissarna & även några övningar axlar och jag är totalt slut körd. Orkade inte äns göra en rep utan vikter, alltså bara stången i en övning... FYFAN VAD VI ÄR BRA! Dunkdunkdunk, :D Har dragit mig en jordgubbs protte, och nu ska jag ner på en kopp kaffe hos grannen!

Måndag: 30 min löpning + mage
Tisdag: 45 min löpning + 30 promenad + styrka ben
Onsdag: 30 min löpning + styrka mage & rygg
Torsdag: 30 min rask prom (lite HIIT också) + styrka bic, tric & axlar
Fredag: VILA
Lördag: 45 min löpning + styrka ben/rumpa
Söndag: Styrka bic, tric & axlar (ska ut på en jogg/löp pass idag oxå)

Totalt: 6(7) löp/prom pass, 6 styrke pass

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för din snälla kommentar :)

Håller med dig, kul att så många tjejer faktiskt vågar sig till gymmet nu för tiden!

Älskar min frukostskål, blir så mycket godare av att äta ur den. Hehe! Den kommer från Ullared, tro det eller ej ;) typ 15 kr!

Ha en mysig söndagskväll! Kram

2011-03-20 @ 18:36:51
URL: http://mlovdahl.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0