Oh my God!

Godmorgon! Jag sitter och dricker ett "smal" te.. hehe hehe, det är ett såndärt magiskt te som gör en smal... *Poff till din tjänst* ;) Nej, men jag kan därimot tro att det är örter & blad som sätter igång ämnesomsättningen & förbränningen... cho-yung tea var namnet! Ska snart upp o simma några längder med Swalin.

Ååååh,.. jag drömde att jag var gravid inatt! Det var så hemskt! Jag hade redan fått lite put mage när jag förstod att jag var gravid..
Jag kände mig verkligen så tung & fet & så äcklig. Och sprang och fråga folk hur jag kunde göra under graviditeten för att inte blir tjockare. Träna hemma & svälta mig själv lite så att bebben inte skulle bli tjock i magen haha, neee uuuh fyfan hemska känsla alltså.. och det var ju så verkligt, uhh ne  fyfan säger jag bara!!




Fettis dagen.. Fet tisdagen? Det är semel dagen! Får se om jag blir bjuden på semla ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0