Onsdag

Good morgon gormorgon ... lalalala

Jag vaknade hela 30 minuter idag innan alarmet. Wo! Jag undrar varför jag vaknar före mitt alarm hela tiden, det är skönt men jag sjulle vilja veta varför! Jaja, sitter & väntar på att min gröt ska kallna, & att äggen ska kallna så jag kan skala dom. Till jobbet idag tar jag med mig 2 ägg & en protein. Jag har fortfarande träningsvärk i bena & rumpa sen jag tränade i LÖRDAGS, herregud! -Magen, triceps & bröst värker dessutom också... livet leker?! Slutar strax efter lunch idag och då ska jag till ICA och hämta ut mitt & Ingelas pakeeet från prottebutiken! Jag undrar också vart mitt H&M paket är.. när kommer det till mig? Jahaaaja. Näe dags att käka lite nu, höööörs!

Kommentarer
Postat av: anna

hah någon som är beroende av att nätshoppa ? :)

2011-03-23 @ 06:56:06
URL: http://topptrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0