Primo Paolo

Sitter och kollar på när Paolo står & lagar mat, jo det är sant ;) on the television! Han gör det bra tycker jag, kul att kolla på! Sitter halv degig i soffan & väntar på mat.. unna mig en räk rulle idag från onlinepizza.se .. fyfan. Så jävla mycket utav degen & såsen bara, annars är dom riktigt goda tycker jag. Alltså jag hra inte trääääänat idag! Inte äns en promenad.. jobbigt när jag vill. Hade varit en annan femma om jag inte orkat eller hade planerat in vilo dag.. gahh!! Och inte kan jag ut o gå heller när det e så pass snor halt ute som det är. :( pisssnö! Ska iallafall upp och köra lördag & söndag!!Och så ska jag inte äta så jävla mycket onyttigt som jag alltid annars brukar.. svullar på helger. Ussschhh!

Fick för övrigt hem mitt paket från gymgrossisten idag. Men glömde givetvis det i mamma bil då vi handlade mat efter.. &&& så haf jag beställt en ny burk super cap xtreme från proteinbutiken till mig & ingela la la la!

Kommentarer
Postat av: Ingela

LALALA!!! Har du nåt kontonr? Smsa det så för jag över pengar!

2011-03-18 @ 19:52:39
URL: http://spettingalong.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0