Reload.


Jag sitter nedsjunken i soffan. Helt slut, & törstig som ett djur. Dragit några hjälmar kräftor så här på kvälls kvisten, piggar ju upp en lite.. i och med att dom är så sjukt goda! E hade kräftorna & jag tillbehören. Promenad hem med dogsen.. House är det som står på, i teven. Ska strax avnjuta en kopp cho-yung.. Känner mig alldeles tom i huvudet. Kör typ, slut på mig om dagarna. Men jag gör ju det för att jag tycker det är kul, träningen.. motionen.. men även fast jag inte orkar.. så gör jag de.. men orken till vänner & annat finns inte till lika mycket.. för att jag nästan, tar slut på sista krafterna på något jag älskar att göra? LAAAL.  Jag snurrar till det som vanligt på sista tiden, tänker för mycket i guess. Tur man är i livet & mår bra åtminstonde! Livet leker ju..

Fick ett sms om att Posten mottagit min order från H&M alldeles nyss, kuuul! Blir att hämtas imorgon. Beställde whey-100 & night-pro idag från gymgrossisten. Slank även ner en shake till Joooossss. Har för övrigt en ömmande känsla i de mesta delarna i kroppen.. speciellt i magen. Träningen går bra, jag lägger på mer & mer vikter på fler & fler övningar utan att tänka mig för, vilket känns kul!! Nu ska jag lägga huvudet på kudden i soffan & invänta BB. Sen blir det bingen på dirren!

Har föresten fått besked  om idag att jag får förlängt vikariat till mitten av Augusti, så i år är jag ingen sommarvikarie! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så roligt att läsa din blogg, du gör så att en annan blir motiverad! :)

2011-03-16 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0