ROSES DON'T COME IN GREEN.

Min Torsdag känns som en härlig Fredag! Det gick bra och jobba idag, inge trött alls slutade kl 16! På vägen hem gick jag in på ICA & inhandla grejjer till tacos, och stötte på Anna & Mikaela. Lucky for me - slapp gå hem ;) + att jag fick smaka godis ;) Emil kom väl förbi runt en 18 tiden kanske och vi började lagat mat med detsamma, var så sjukt hungrig:) En hård & en mjuk för mig, mums mums mums! Vilade säkert en timme efter maten & efter Emil åkte. Vart plötsligt jätte trött. Och nu sitter jag här. Godis sugen, som jag har varit hela dagen! Vet inte varför.. måste varit för tårtbiten jag tog på förmiddagen på jobbet när vi satte oss & fikade.. det var ju då jag startade de söta.. jeffla skit att jag kom på det nu då! Jaja, den här veckan får ha två st Fredagar! Har ätit chili nötter också nu på kvällskvisten. Och känner på mig att sorbet glassen kommer åka fram till BB också. Det är bra gott! Ingen träning idag. Idag har det varit skönt med en så kallad vilo dag känner jag. Mycket skönt..  Är ledig från jobbet fred, lörd & sönd. Och det är också väldigt mycket skönt!


Allvarligt, Karl Lagerfeld... Fyfan vilka snygga cola light flaskor, haha måste köpa dom när de kommer ut i Juni!!


Kommentarer
Postat av: Nicky.

När får vi se lite dagsforms bilder biffen?;)

2011-03-31 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0