Runners high.


Att vara sådär löjligt kär så man nästan känner sig yr av lycka.. så känner jag när jag sätter på mig träningskläderna & vill bara köra igång! Sätta igång kroppen som en maskin, go go go. Låta den arbeta. Att ta sig ut i joggingspåret fast man egentligen inte har någon större lust, men sen plötsligt så känner man sig full av energi och att man faktiskt orkar mer än vad man tror.. Det är lycka! Två helt olika upplevelser men känslan är den samma. Jag har väldigt mycket endorfiner i kroppen!! :D -Under tränings passet släppte täppan i näsan & jag kunde för engångs skull andas normalt. Men jag kände i kroppen att jag inte var mig själv, att jag var mycket svagare än normalt. Men vi tränade biceps, triceps & mage. För att jag inte var mitt riktiga jag så tycker jag det var ett helt OK pass. Känner mig alldeles tung i ögonen, och jag har fått tillbaka min täppa, sitter i soffan och har druckit upp min protein dryck. Jag äter numer  fast jag inte är hungrig. Tappat hungern helt. Måste vara förkylningens fel. Men det är bra, för jag är aldrig sugen på nå godis eller nåt nu. Haha, så det är bra. För mat äter jag ju som sagt iallafall fast jag inte är hungrig. Jag har gått upp 3 kg sen i fjolas när jag vägde mig. Nu ska jag titta på lite träningskläder hihi, lite proetin också. Det kliar i fingrarna:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0