Sedärja!

Woop woop, jag har så mycket energi i kroppen helt plötsligt. Kan inte sitta still liksom, vill ut o löpa löpa löpa. Min dag började 06.33. Hade ställt klockan på 9 idag, för jag tänkte att jag skulle få en fet sov morgon. Ha, ;-) Weeeell, slängde i mig havregrynsgröt m linfrön & soja mjölk, ut med hundarna & sedan gick jag upp till gymmet & tränade bröst & biceps ca 25-30 min. Sen intervallade jag 20 minuter. Cirkus 400 kalorier. Och min frukost bestod av va 110 kalorier. Så det blir en rejäl lunch idag :-) Ska ta mig en snabb lång prom nu med dogsen innan jobbet också, så dom får sitt också! Wowowoo , go go go! Snart är det sommar och det är väl på tiden att ta tag i träning & kost för er som inte gjort det än! Inga ursäkter finns bra nog! ;-) Jag undrar vart FAN min löparklocka är?!  fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0