Shake your body.


Sitter & har precis ätit upp en skål kesogröt. 3-4 msk mini keso, 3-4 msk kvarg, ett halvt äpple & MASSA kanel! Så jäkla gott!! Har varit uppe och tränat och det gick riktigt bra! Körde några "nya" övningar, och ville aldrig sluta & gjorde lite mer än vad jag tänkt. Så dagens pass vart rygg & bak & fram sida lår och rumpa.. Jag mår mycket bättre idag! Lätt träning & gång, sömn & lite vitaminer & käk gjorde susen igår! Vilade ca 2h igår och knapra lite vitaminskott, träna som sagt lugnt & tog mig lugna prommisar & tankade solljus. Grrreat! Har faktiskt lite träningsvärk i triceps sen igår trots att jag inte var helt nöjd med passet! Det gick alltså bättre än vad jag trodde. Grrreat!

Har fortfarande ingen mobil för er som undrar & inte fått tag på mig.. Jobbar 16-21,30 ikväll!


"Endorfinruset leder till att man upplever att man behöver mindre sömn, känner sig full av energi och att hungerkänslorna försvinner."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0