Sjuk dröm!

Godmorgon! Uhh, när jag vaknade imorse så sov jag och samtidigt var vaken? Ni vet när man är lite halv dås.. jag "vaknade" iallafall & var stört sjuk! Kände mig alldeles febrig, kallsvettig, huvudvärk, hosta, halsont täpp i näsan...Dödssjuk liksom. Jag trodde jag hade legat i sängen hela dagen fram till em.. till jag verkligen vaknade till! Men vilken jobbig känsla! Men jag har ont i huden.. lite i huduvet ibland & de i halsen har inte riktigt släppt.. gahh! Hoppas det blir bättre under fm..

Har smakat havegurten! Precis i min smak, en sur yoghurt! Perfekt, nu ska jag köpa hem müsli! Havregurten finns i jordgubbsmak också, kan vara värt att prova. Tror inte det skiljde så mycket på innehållet. I jordgubb var det lite mer kolyhydrater & kalorier. Men jag tror det bara rörde sig om typ 1 eller 2 st. Ska ta mig en kopp the nu för att försöka starta igång kroppen. Hade inga alvedoner hemma, men hitta en Naproxen. Hehe jag är 70% säker på att det är som en alved. kan inte förstå vad det annars skulle vara, när det ligger hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0