Som ett hav som aldrig ligger still

STRIKE A POSE.

Gymmet 45 min intervall löp, sten hård körning på mage. Torsk & grönsaker lunch hos Marielle. Kaffe hos Barbro på em & även lite tvätt av sängkläder. Fått hem ett H&M paket nu, eller två st... lite bikini lite under kläder.. lite mys kläder... ett paket kvar! Wooza, hur var det med att klicka hem kläder.. nästa månad ska jag spendera på inredning. Samtidigt som jag känner att det kliar i fingrarna att handla lite vardags & fest kläder.. Spara VS slösa. På tal om ingenting så är det snart SOMMAR! VÅR.. mums! Var och kollade på lägenheter idag........ 4 st ettor på ca 50 kvd & en tvåa..mmmm. Need 2 move my slap as! Oooch, det är måndag idag. Ikväll tar jag enkel resan från allt & går in i.....

Kommentarer
Postat av: Anna

ska du flytta ? :)

2011-03-07 @ 19:58:51
URL: http://topptrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0