Super X-treme

Vi simmade i 40 minuter, jag försökte hålla räkningar av hur många längder.. men det var ju som tappat. Sluta nånstans runt 7 haha, men blir fan irret på de äldre damerna som simmar. De håller en takt som ja jag vet inte vad.. dom skulle behöva en raket där bak... Bubbel & ång bastu på det! Va säger du om det Mickan? ;) Nu jäklar har jag en bikini ;) Vilket innebär att jag antagligen måste bada i sommar.. Är en riktig badkruka... Weeeelll.. 40 min motion i plurret, hoppade över frukosten imorse. Så närjag kom hem var jag huuuur hungrig som helst. Gjorde ägg röra på 4 vitor, lite mini mjölk, rödlök, tomat & svart peppar. Och fortfarande hungrig efter de.. så nu sitter jag mätt i soffan utav en tallrik oxpyttipanna m 4 äggvitor och en sås av kvarg vitlök & vitpeppar. MUMS! Nu ska jag bara ladda om sedan ska jag ta mig upp till gymmet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0