Thank God.

Morniiis! Sitter piggelin i soffan, mätt. Har ätit en skål hälsofil + pauluns müsli. Hade i 2 msk kvarg också för att få den lite surare. & en msk linfrön. Iphonen är det bästa pryl köp jag någonsin har köpt! Im soooo happy fortfarande!!gooosi..

Har sån sjuk jäkla träningvärk i bena, vill helst inte gå ner till Enzo & Stellas nivå, typ koppla dom/ sätta på mig strumpor.. det gör SÅ jäkla ont.. rumpa fram/bak lår.. fyfan! Och när ja ska sätta mig så känns det fan som jag sätter mig på nå riktigt hårt.. heehheeh. Jag har beställt en liten mp3 jäkel från cdon.com. Och jag borde få hem min lilla gummi armbands klocka snart tycker jag.. I paketet igår till min telefon var de ett band med, som man ska ha runt armen när man tränar så man kan lyssna på musik.. och det är ju såklart samma storlek till alla i och med man knäpper den.. (med kardbordbarre?) men när den ändå är förstoooor för mig.. betyder de alltså jag har väldigt små armar :( om dom inte äns är tillräckligt stora för att räcka till, till något som ska vara anpassad till alla? Träna hårdare nu då så jag växer i de :D haha! Jag ska ta & städa lite här hemma, det är en lång jobb dag framför mig & ikväll är det jag som bjuder på tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0