Tiiiiiight

Joggat dryga 6.5-7 km med anna i förmiddags. Det var jätte skönt, bara att jag fick håll då & då.. la mig i soffan & vilade en stund efter det. Jag & Mikaela tog oss en lång promenad runt 13, ingen speciell fart men vi gick. Säkert 4 km.. HADE JAG HAFT MIN MOBIL NU HADE JAG VETAT HUR LÅNGT VI GÅTT & JAG HADE MÅTT SÅ MYCKET BÄTTRE I SJÄLEN! Gah! Vi gick runt stan kors som tvärs.. och sedan gick vi till ICA och handlade lite käk. Vi hann vädra ur oss massvis på den prommen. Nu sitter ja i soffan med en täpp jäkla näsa. Och vet inte vad jag ska hitta på för jag får krupp av att sitta inne, sitta still, ut ut ut go go go, kör ba kör. ;) TIGHT var de ja! -and now, promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0