Tjena pudding, står du här & dallrar? ;)

Slutade halv tio,  och Emil överaskade att hämta mig. Sweeeeet som fan! Så skönt att slippa gå hem på kvällarna då man jobbat, då är man bara trött & vill hem fort! Väl hemma väntade Nisse & en matdosa med kyckling wok som mamma gjort. Stark var den också, riktigt god! En liten efterrätts låda stod i kylskåpet också, guess what? Chokladpudding m grädde. I LOVE! Mums, det satt riktigt fint i kistan då jag bara ätit mellan mål till alla mål idag, det vill säga säkert 3 gånger kesogröt! En timme efter att jag tryckt en jätte portion m wok & en efterrätt så känns det inte äns som att jag har ätit:) Magen känns typ tom! Skummt dedär.. jaja. Nu är time för sängen! Jobb imorgon bitti, och jag har fått lånat Mikaela's vanliga lilla klocka till alarm. Jag vet inte hur jag ställer den.. men de ska nog gå bra får jag hoppas! Och hoppas på att den larmar imorgon så jag vaknar i tid! Annars vet jag inte hur det blir, tänk om, ooom jag skulle helt plötsligt ha en sovar dag imorgon, då kan inte mina arbets kompisar få tag på mig eftersom jag inte har en mobil?! PANIK! Jag hoppas på en vanlig dag imorgon! :D Nu tänker jag & skriver jag för mycket.. trött! Bingen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0