Onsdagsmys


Heelow!


När jag kom hem från jobbet idag var jag helt slut, så sjukt jäkla trött. Och jag hade såklart bokat tvätt tid just idag, så gick och la i två tvättar sen däckade jag i soffan. Hämtade tvätten och sen beställde jag en kyckling rulle. Som vanligt så är det på tok för mycket bröd så äter med gaffel liksom ur, brödet. Som en tallrik. Efter min lilla powernap hade jag ont i halsen, jag hoppas verkligen det går över! Har fortfarande något som retar halsen.. uhh! Vill inte vill inte!! Jag och Mikaela gick iallafall till ICA och handlade. Inhandlade bland annat ProViva blåbär - rik med antioxidanter! Heehhh, jag SKA fan inte bli sjuk, inte nu! Och så köpte jag hem Oatly's havregurt! Nån som har provat den?! -Ska bli kul o prova.. "nya" yoghurten. Och så hämtade jag ut mitt paket. Fick en shaker med i paketet också :D Hur som haver.. har nyss beställt en adidas tröja! Tänkte köpa ett par nya löpar dojjer också men tog bort dom paren i shoppingbagen då jag redan har beställt ett par från nellys nya avdelning på tränings kläder hehehhe, storhetsvansinne... :)   stoppobbelägg - jag har slutat rökt. + jag behöver ett par nya! -Har två par nya skor står i garderobin men dom passar inte, & jag hoppas verkligen det inte blire ett tredje par som får stå o samla damm.. Jaja, whateva' ;) Hoppas både nelly & stadium har snabba fingrar så jag har det innan helgen!

Ingen träning idag! Ska vila mig, för jag tänker då fasen inte bli sjuk alltså! Ska ta mig en ProViva blåbär nu snart, först dusch. Sen mysa ner mig i soffan, med hårinpackning, ansiktsmask & nyskrubbad kropp? En kopp the & blåbärsoppan.. mmh så blir det! Guldkant i vardagen var det ja!  ..Sen är det BB om jag orkar va uppe..!


ADIDAS S COLORADO TT NB-W 759 SEK 1195, New Balance - NELLY.COM










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0