Lets dance!

Det vart lite stressigt i Örebro för vi var tvugna att vara tillbaka i Arboga 13.30. Men det var bra vilket resulterar till att vi inte kunde shoppa fööör mycket! Ikea först, handlade lite krimsktrams som man alltid gör där.. bla en fönster lampa, matskålar & två vita orkideer. Väl inne på Maribergs köpcenter så hade vi säkert en timme på oss. Jag köpte mig ett par jeans (lika som jag köpte förra gången jag var där, med jylfen i bak, lite halv höga.. ) fast den här gången ett par svarta. Och ett transparent kamelfärgat linne, lite krims inne på Kicks.. Mycket nöjd! Hjälpte Marielle med två händer & bärde upp hennes tv bänk hon köpte. Och sen virade jag om till träningskläder & hon fick skjutsa upp mig till gymmet. Jag körde 10 min gång på löpbandet & sedan framsida lår & mage. Hem till Emil på kyckling & pommes & kaffe på maten! Nu sitter jag framför postkodmiljonären och väntar på letsdance så inneeeerligt så att jag nästan blir nervös, pirr pirr i magen!! Frank måste ta hem glas skon! Sitter & äter lite chilinötter nu.. den här tallriken står brevig mig som jag snart ska hugga in i! Mumma
Mini keso, kanel & äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0