My day off.



Moorning! Jag har precis vaknat av 2 gubbar som stod o plinga på min dörr, hörde emellan plingningarna att dom sa något i stil med "Men de är nog inte här... C.. de skulle ju börja på K & inte C din nöt!" Så¨tog mig inte upp i sängen halv naken för att öppna för den saken.. Sitter i soffan nu och ska äta frukost. Mina vanliga vitaminer har blivit mindre pga mivi totalen som jag fick hem igår. Den smaka urk i turk-burk! Meeen jag vänjer mig väl..  Ska luncha med mamma & syster på stadsgården runt 12 slaget, runt 14 ska jag upp och träna på gymmet m Mikaela. Min ääälskade vän! Sen är min dag oplanerad, jag ska ta mig ut på en lång promme innan lunch är det tänkt iallafall! Jogga aset lite liks...

Igåår beställde jag lite saker från H&M.. bland annat en bikini, har ju ingen så att säga... men den kommer inte förrän v. 16 :s Hinner förmodligen få hem någon bikini innan dess...



Den här låten, kom den vidare?? Hahh tycker den e skit bra & låter som MIKA som gjort den! :D Mums!





Kommentarer
Postat av: Anonym

japp har blivit så inspirerad av dig, så tänkte att jag skulle försöka börja jag med :) hm länka ? är inte ännu så haj på att blogga :) ja är bara i skolan måndag och söndag nästa vecka så då ska vi kunna tajma och träna ihop :)

2011-03-03 @ 16:48:04
URL: http://topptrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0