Dagens

Mikaela skjutsade mig på cykeln, och jag var väl i stort sett livrädd. Men hon skötte det relativt bra ;-) Ja sprang spåret på ungefär 13,37 om ja minns rätt. Nånstans där omkring. Och 153 kalorier brännda. Var skit trött, gick inte alls så bra som ja ville att de skulle gjort. Startade ganska bra och körde på, och flåset kom snabbt. Sen trappa ja ner i farten, det vart för jobbigt. Hitta ett ganska måttligt tempo tillslutt som var skönt, det kändes.. men ändå behagligt. Åt brakfrukost när jag kom hem. En halv portion havregrynsgröt, precis som den är. Bara mini mjölk på. Sen 2 skivor dinkel bröd med ägg vita på & en kopp kaffe. Efter magen fått arbeta frullen tog jag med mig Enzo på en pw runt Ö&B. Ca 4,6 kilometer på 33 minuter, 293 kalorier brända. Så dagens förbrännda kalorier: 446. Dagens kilometer: 7,4 kilometer. Behövde tömma kylen på lite varor så lunch vart nötfärsbiffar m ägg & keso omellet m gräslök & cocca cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0