Dödensdöd.

Torsdag och min "G" - knapp är nästan ur funktion. Skulle ha sprungit ett pass med  Anna imorse, men halsen sa ifrån. Hade så ont att ja knappt kunde svälja. Men den hoppa tillbaka i funktion under förmiddagen så den var väl lite rinrostig.. Har inte haft nå ont i den annars idag. Men har därmimot varit heelt slut!! Sovit typ hela dagen.. inte orkat gjort nånting. Middag idag vart hemma gjord hamburgar "biff" dinkelbröd som underlas bröd & kvar+chili sås till dressing. Riktigt gott, krydda biffarna med chilli, cayenne, svart & vitpeppar. Sen sov ja lite, & sov lite till.. Gick och handlade med Mikaela, sov lite.. sen har ja bakat protein muffins & kesokaka! :-D Muffinerna skulle ja haft mer hallon i för dom skulle bli riktit goda.. Använde mig bara utav 3 äggvitor, lite jordubbs prot & lite bakpulver. La några hallon på också, sen in iugnen 20 min 200 grader :D Kesokakan blandade ja iordning med kvar + minikeso & lite hackad mandel, in i ungnen dryga 20 min och sen åt jag det med hallon & blåbär :D MUUUUMS! Jaja, min cepe fetto sovardag :) man behöver väl kanske sånna också...









Kommentarer
Postat av: sanna

jooo lite prottepulver :) glömde visst skriva det ha ha :D

ha en fin helg!

2011-05-20 @ 08:48:16
URL: http://capturethismoment.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0