Endorfin-hög.

Fyfan vad nöjd jag är över denna dag! Vilken start på en ny vecka!! Efter vårt 1,2 mils äventyrliga löp pass gick vi hem till varsitt hem & laddade om. Det behövdes dock inte mycket mat för min del för att ladda om då jag måste vara hög utan endorfinerna som bildats efter löpning, eller något i den stilen!! Jag har överskotts energi fortfarande och skrattar åt allt möjligt, allt är så kul & jag känner mig lycklig idag. Inget kan stoppa mig. Ni vet en sån dag, man kan bestiga vilket berg som helst tusen gånger om?









Weell, väl hemma så drack jag en protein dryck. + ett äpple. Var fortfarande lite små hungrig så gjorde iordning fisk i ugn m sallad & kvargsås. Men det smakade inge bra i munnen så jag slängde maten. Jag började städa här hemma istället, eftersom att jag visste att det kunde bli halv stressigt efter gymmet. Jag & Anna träffades vid 13-tiden igen och åkte upp till gymmet för att träna rygg. axlar & mage. Och så vart det också, fyfan vad vi körde på bra alltså! Riktigt nöjd över passet. Vi körde tungt och jag kan bara tala för mig själv men tyckte jag fick bra muskel kontakt och jag kände att jag verkligen tog iallt vad jag hade. Wiho! Hojjade hem & gjorde iordning dekorationen på smörgås tårtan, och gjorde iordning en frukt sallad & kvargsås till barnen, (ooooch till oss vuxna givetvis, som efterrätt ;) Mums så gott!



Ja jag hade ju fortfarande träningskläderna på mig när  mamma + barnen kom. men va tusan, jag fyller ju bara år. Inget märkvärdigt med det, så det struntade jag i. Sån är jag haha, ehhhhhhh:-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0