Freddy.

Min fredag startades upp med en pw med Mikaela. 05,15 ringde mitt alarm så ja kunde hinna med att powerwalka innan jobbet med in bääästaste. Så jädrans gött, var sjukt jäkla trött precis när ja vaknade. Kan bero på att ja vaknade runt 03 snoret i natt & trodde det var morgon så vaknade såklart pigg... Meen efter nåra minuter i raskt tempo vaknade man till relativt snabbt & det kändes genast upp piggande. Kvart i sju stod ja på jobbet redo i hösta hugg. Känns så skönt att komma till jobbet på bra & piggt humör! Sista tre kvarten på jobbet bakade ja en rabarber paj, prov smakade endast på en matsked så jag kunde godkänna att den skulle serveras. Och mumsa, tror ja lyckades bra med den. Efter åkte jag mamma Denice & Lina till Köping och hämtade upp Kim på station. Vi åkte där efter åt käkade thai buffe. Mätt och belåtna gick vi till Intersport & jag handlade bla en turkos löpar tröja & tre st smala hårband. Hittade lite fina toppar & klänninar inne på H&M också, ska åka tillbaka nästa vecka... hmhmhmhm.. På tal om H&M fick jag hem ett paket där ifrån igår.. Byxa, linne, halsband, bikini...

Kommentarer
Postat av: Anna

jaha så du vet att jag är brun och solblekt hår. har du sneglat på mig på gymmet? Jag har iaf sneglat in dina mukler. Vi kanske kan träna ihop någon gång? :)

2011-05-21 @ 07:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0