High on life.

Nyss snabb-plockat-undan lite & ätit protein yoggi. Intervallade på löpbandet på gymmet imorse. Nivå 6.5 vs 13.5 cirkuuuus. 5.5 kilometer , 30 minuter, 400 kalorier. Jag älskar livet, jag älskar att träna, jag älskar allt, jag älskar att springa, jag älskar mina nära & kära, jag älskar vädret & våren.. och sommaren. Det är varmt & skönt ute.. kvavt lite fuktigt men ändå fläktar det - utomlands luft. Jag älskar att jag har så fina arbetskamrater & ett arbete att gå till. Jag älskar mina dogz.. jag älskar luften. Jag älskar allt. Det är en sån dag då jag är super women, som igår. Jag älskar allt och allt går så jäkla bra. Åååååå tänk om det alltid kunde vara sånna här dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0