I-ntervall.

Galet ap hungrig är jag nu!! Fisk i ugnen.. tror det här har varit en riktig fisk vecka för mig.. så himla gott! Och man blir så skönt mätt på det.. inte så där tung som man ex blir av pizza.. uäääk!!

Jag tog sovmorgon idag ända till 07.20 idag! Sjukt skönt, fast vet inte om jag vart direkt piggar utav det. Snarare tvärtom.. Protein dryck & en smörgås vart det till frukost. Var inge hungrig, eller sugen på något..  Jag & Anna cyklade till spåret runt 10 snoret. Och körde ett intevalls pass. Sprang i princip nästan allt vad vi orkade 400 meter, och gick tillbaka. I ca 35 minuter, bestämde oss under halva passset att vi skulle jogga runt hela varvet, 2,8 kilometer. Efter vi var klara med intervalls passet. Men vi orkade inte det så det vart 1 kilometer, hehe. Värt att nämna? Dagens pass brände 452 kalorier! & det var nåt så sjuuukt jobbigt. Första varvet jag körde, så trodde jag aldrig, att jag skulle orka med att springa. Var så trött i kroppen! Men jag peppa mig själv och körde på, och det gick ju fint! Skönt att verkligen få ta i.. att få andas med hela, lungan. Ända från botten. Sista varvet körde vi verkligen ut alla krafter i benen, och kuta på som bara fa-an, kände hur jag axxade fort som fan i några sekunder och var tvungen o sakta ner för ett skratt anfall. -Kände mig som en V75 häst!! Hehehhh det var riktigt skoj!! Carbo flex dryck, direkt, efter löpningen vart det. Sen åt jag en halv banan hemma & kaffe x2 hos grannen. Har inte ätit något mer idag så nu är jag verkligen sjukt hungrig! Har träningsvärk i asset sen igår också.. men "de eee niiice"


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat idag :) längtar redan tills vår nästa "date"...

2011-05-13 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0