Ingenting jag kan hantera, jag vill ha mera.

Heelt förstörd har ja varit i eftermiddag. Efter jobbelijobb idag vart det en sväng till Denice som sagt, sedan till mamma för fika tårta! Jag & Kim tog sällis hem.. Jag gick över till Mikaela och åt kycklingsallad på balkongen. Första gången jag beställer mat denna månad!! Klarade mig nästan hela månaden! Under Juni - då jäklar ;) Vi åkte till ICA & pantade alla hennes pantburkar strax efter, och DET behövdes!! Sen var det ju tänkt att jag skulle ut & gå en promenad.. men soffan locka mer & jag sov. Hårt. Riiiktigt skönt var det, är inte van att hållas vaken på nätterna... he he he ;-) Mysigt. Och jag har färgat håret nu, äntligen! Under helgens gång har jag blondera slingor 2 ggr.. & nu ikväll har jag lagt i en "blond" som det heter, fast det är mellan brunt..



Snart kör vi igång " haaalv åtta hos mig" IGEEN!  Wohoooo, göddigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0