Jag bjuder.

Ute kvällen igår med arbetskamraterna tog musten ur mig! Vart inte alls sent igår, men vi var kvar till sist. Vi stängde stället.. så att säga. Det var riktigt kul igår. Vi startade upp hemma hos Maria, som fyllde 30 i Onsdags så det vart ett dubbelt-kalas. Runt 18.30 snoret åkte vi till medborgar huset för god käk & dans. Jag skaffade mig en man, en svärmor, en faster, och ett x-antal kusiner igår, det hände massa tok med andra ord! Vi var sist ut från lokalen, såklart. Tror klockan var kvarten över 11 när vi gick.. på vägen hem.. Jessica & Maria var topmodels, Helena sprang & klacksparkade, Sonja stuka lätt foten.. jag var papparazzi, jag & Helena hade spring tävling, vem vann? Helena. Mycket rolig kväll! När jag kom hem hittade jag bland annat 3 styckna mini plopps i min väska.. he he he. Jag vaknade halv sex imorse pigg.. men låg kvar en stund till. Halv tio idag åkte jag & Emil till Eskilstuna. Vi gick båda in & drop-in klippte oss. Emil betalade min klippning också, sweeet! Vi gick sen för att köpa löpar skor till mig, men hittade jag några? -nej. Som vanligt kan jag inte bli nöjd. Avslutade tuna trippen på donkan. Jag vart bjuden ;) Så fort vi anlände Arboga så hoppa jag från en bil till en annan. Jag & Marielle åkte till Örebro Marieberg för att fortsätta mitt letande efter löpar skor. Ooooch i vanlig ordning kunde jag inte bestämma mig för ett par igen. Har för höga krav.. Kom iallafall hem med ett linne & en ny bh. Nåååt nytt åtminstonde! Vi tog en MAX burgare innan hemfärd. Har varit så sjukt trött hela dagen.. somnade tillochmed i bilen på vägen hem från Örebro.. Snacka om att en ute kväll m galna arbetskompisar tar musten ur en ;-)

Jag har sovit hela eftermiddagen/kvällen. Runt 19,30 tiden gick jag över till Mikaela och blev bjuden på kvälls käk. Kyckling grönsaker i baugette. Jordgubbar till efterrätt till talang. Nu sitter jag hemma hos mig och äter lite mer godis. Inga som helst räkningar i kalorier idag, ingen som helst träning idag, (mer än att gå mellan de olika affärer vi var till.. ;) Nu intar jag ryggläge för kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0