Konditionens dag.

Vaknade halv sju idag, och var så grymt trött så jag somnade om igen. Vaknade dock en kvart senare & gick upp. Ville prova något nytt till frukost så till havregrynsgröten blandade jag iordning kvarg +  protein pulver. Jordgubb like always. Och så la jag ner några hallon i gröten. Blandade allt i en enda stora röra och åt, vart lite som en tjock smoothie, gottmos! La mig och vilade en stund till, sen gick jag ner till grannen & drack en kopp svart för att piggna lite. Strax efter tog jag med mig hundarna på en halvtimmes pw. Gick runt ÖoB, ca 4,6 kilometer på 31 minuter och brände 257 kalorier. Nu har jag duschat och smockat i mig 2 toast mackor. Fullkorns bröd med mini keso, massa kalkon & kruksallad, och bubblewater ofcourse.. Ikväll ska jag & Anna träffas på en spring tur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0