Löp x2

Nyss klivit ut ur dushen, har varit uppe på gymmet igen och sprungit. Den här gången med Anna. Innan gymmet så var jag ut på en promenad med Marielle runt stan bland annat, och ett varv uppe vid spåret vid badet.. Ingen av oss mätte sträckan eller mätte hur många kalorier vi brände. Ganska skönt utan någon som helst press. Wellwell, när vi gått klart promenaden hörde jag av mig till Anna & jag hängde med henne upp till gymmet & körde ett till löp pass för dagen. SÅÅÅÅ SKÖNT det är att trycka på alltså... sprang på nivå 10.7 ungefär... i 20 minuter och spurta på dom 5 sista minuterna på ca 13,8. Och likadant som de var imorse.. så måste det vara något fel på luften där inne, för jag ser ut som jag hade dushat... och jag svettas aldrig så mycket vanligen. Sjukt varmt & fuktigt..

Men mitt i mellan löp passen åkte jag till Örebro med Emil.. först till STADIUM Outlet. Men hittade inget där som vanligt, så vi åkte ut till Marieberg till det STADIUMet som finns där. Och jag hittade ett par NIKE skor med en touch av Street-look. Ser liksom ut som vanliga skor man kan ha till både jeans & mysisar.. Men är en löparsko. Det var dock rosa sula på dom.. och jag gillar inte den färgen vanligen fall på tränings kläder men det kändes inte så farligt ändå på dom.. Så jag bestämde mig för dom. Emil skulle beställa sina skor på nätet, så vi tänkte ju att jag också lika gärna kunde göra det.. (VARFÖR förstår jag inte nu, så jäkla dumt när jag ändå stod & höll i dom??!) Så provade bara ut storleken, så åkte vi hem. Tror på fan att min storlek inte finns med på nätet... Åhhh jag blir så trött! Gah!! Så nu måste jag ta mig till örebro en tredje gång för sko köpande på 3-4 dagar!! Mhhhhhhmm.. nu ska jag ta mig en efter löpar macka m kalkon och ägg.. & protein yoghurt!!

Kommentarer
Postat av: anja

ja, det känns bra att ha kommit igång. jag har inte riktigt tid att göra det varje dag, men försöker i alla fall ett par ggr i veckan. :) jag vill ju inte se ut som ett fetto i sommar, haha.



hoppas allt är bra med dig. din träning går ju bara framåt läser jag. duuuuktigt!!

puss!

2011-05-31 @ 08:44:53
URL: http://aanjarekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0