Morgon snigel.

Jag har gått och blivit morgon trött! Och det är jätte jobbigt.. lägger mig samma tid som vanligt men kroppen vill sova mera på mornarna iallafall... Idag väcktes jag av alarmet som gick kl 8. Men, jag snooza till kvart över.. Gick upp och såg fram i mot min havregrynsgröt. Till jag kom på att jag skulle ju börja min Dukan käk idag.. Hade givetvis inte förberett något i mat-väg.. men det vart protein yoggi & 1 äggvita... Kom sedan på mig själv att det här kommer inte funka. Jag älskar min havregryns gröt på mornarna.. och älskar att äta smörgås på mornarna.. Idag hade jag ingen smörgås hemma så var ju tvungen att skippa just dom kolhydraterna. Men jag tror jag avskriver mig ifrån dukan maten. Kommer aldrig klara det, alldeles för stor utmaning. Skulle kunna flexa lite i den.. Hur som haver så har jag iallafall kommit hem från 25 minuter från löpbandet på gymmet. Spurta dom sista 3-4 minuterna på nivå 13,7 på löpbandet. Sen fick det va. -Ska åka iväg till STADIUM med Emil. Men han visste inte riktigt vilken tid vi skulle dra så kände mig lite stressad. Men vi har pratat nu efter och vi ska inte dra förrän om nån timme... Nu funderar jag på om jag hinner gå och handla lite käk eller om jag ska göra det efter Örebro? Hoppas jag hittar skor idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0