My day off.

Nyyysss hemkommen från gymmet m fröken Lundin! Hääärliga goa pass, jag är verkligen starkare än Hulken ;-) Känns bra att lägga på fler kilon på olika övningar, att ta en större hantel i hyllan. Hehehhh. FEJJNT! Axlar bic & tric vart det idag, blodådern kom fram idag med. Tilloch med på axlarna växte den fram hehehhhh.... heheh hehehehh. Började med att köra tungt som tusan, gjorde 6-8 reps och sista repitionen fick jag verkligen ta i, knappt så att jag pallade. Baam! Åååh nu är ja sådär taggad & pigg igen.. what to do.. Ledig idag. Ska städa lite här hemma & läsa ur actic's "nya" tidning. Sen ska jag ta mig ut i "snö ovädret" på en pw med dogsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0