Protein pannkaks dille

Såååja, nu är min träning klar för idag! Gick upp strax efter 6 idag, på med löpar kläderna me detsamma sen tog jag med hundarna på en löp tur runt ö&b. Vanliga lilla rundan på ca 4,6 kilometer. Väl hemma igen var ja ap hungrig. En protein dryck med en halv dl carbo flex i. Sen vart det en halv portion havregrynsgröt & en grovkorns macka m mini keso & tomat. Sen slocknade jag i soffan illa kvickt. Vaknade igen runt 10 snoret, åkte upp med Svahlin till gymmet strax efter.. Mosade benen rumpa & vader. Knäböj, utfall m vikter, benpress, liggande & sittande lår curl, abduction & adduction oooch sist men inte minst stående vadpress. Eller jo den är ganska så liten, inte så komplicerad. ;) Och nu sitter jag propp mätt igen efter protein pannkaka! Gjorde en liten pannkaks tårta, 3 äggvitor + en halv dl vaniljprotein + lite vatten. Gjorde tre pannkakor utav de. Och varvade pannkakorna med mini keso, äpple & kanel. Mummmaaa!!! Jäklar så gott det är..


Igår när jag tränade armar i lilla rummet så kom en gubbe in, och mitt i en övning när jag tog i som allra mest klämde han ur sig "man ska inte ha för mycket muskler som tjej.." jag brast ut i ett litet skratt.. vad skulle jag svara på de? Speciellt när han säger det till mig...  som är typ minst, på hela gymmet..  heehhehh ;) Gubbe i annan generation som tycker tjejer inte ska ha några muskler alls antagligen. Skulle vilja svara; Gubbar ska inte ha bukfetma heller, typ. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0