Rygg, mage & bic

Hem kommen från gymmet & tvätten! Protein dryck - upp drucken. Jag börjar snart tröttna på jordgubbs smaken.. och jag har typ 2 kilo kvar i påsen.. ?!! Måste nog köpa hem en annan smak så jag kan variera.. Gym passet var heeelt okej. Tyckte inte jag fick den muskel kontakten i biccarna som jag brukar få, inte den riktiga pumpen.. men blod ådern vinka lite glatt åt mig ;) Körde på tungt på ryggen och det kändes bra.. tror jag. Dagens pass såg ut så här; Skivstångsrodd, hantelrodd, latsdrag framför huvudet, skivstångscurl, hantelcurl, sittande kabelrodd & avslutningsvis 100 st sit ups på 2 olika varianter. 2x50. -Heheeeh för er intresseade ;) Jaaag vill ha feeeta ryggmukkler, tycker det fan är skit svårt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0