Ryssland - Finland

1 x 2 ;) Nu är det hockey som gäller & Ryssland kommer tamig faaan ta hem det! Jag har såklart lagt ett spel, LOL! Inga stora pengar, så plussar väl kanske 60 spänn eller något, haha. Spelade på Sverige - Tjeckien tidigare idag, och gångrade fan pengen med tre! Wihooo! Synd bara att jag inte satsade mer! ;) Kände liksom på mig att Sverige skulle ta hem det, trots Fredag den 13:e ;) Jag har köpt hem lösgodis , himmel & pannkaka! Vet inte hur länge sen ja köpte hem det, förutom i påskas. Är hungrig men det får bli min kvällsmål ikväll! Nya iForm tidningen kom idag! Blir lika glad varje gång, så bra!



Här kan ni läsa, ni som pratar om 181 cm långa tjejer som väger under 60 kilo sträcket KAN få vilja gå ner i vikt utan att man är sjuk! Beror faktiskt på helt hur man gör det & vilken inställning man har. Sååådeså! Man kan må bra & ha ett hälsosamt liv till man ligger på 4-6 % fett på kroppen. Det är snyggt med lite underhudsfett om man har en trimmad kropp. Det kan inte någon säga att det inte är. Såå först bygga upp den.. sen slipa lite ;) Utan att det är sjukt. Det är bra att ha kontroll över vad "jag" (du!!) stoppar i sin egna mage, kalorier/kolhydrater/protein/fett...  bjäbbjbjäbbbjäbbbjäbb

(Ooooch så tycker jag fler skulle ha koll på vad ni stoppar i er egentligen! Då kanske världen skulle vara med hälsosam, & fetma kanske inte skulle vara så stor sjukdom som den är idag! Man mår bättre av att veta vad man stoppar i sig, + det är lärorikt) Ladda ned Appen: Shapeup.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0