Snabbdistans

Halv sex imorse ringde mitt alarm, & jag skulle ta min vilo puls dessutom. Ligger på ca 55-62. Var inte så jätte hungrig imorse och ville inte vara för tung i magen inför vårt snabb distans pass. En halv tallrik gröt m hallon & blåbär fick magen arbeta på innan. Klockan 8 möttes vi, jag & Anna. Och hojjade till Resmatt spåret. Jag var lite halv nervös inför passet faktiskt haha, vi började samtidigt men sen gasa jag på lite före Anna. Fick upp flåset ordentligt & jag kände mig som en frustig gammal häst eller något dylikt. Galoperade på som aldrig förr, typ. Jiiihaaaa!! Skämtosido, vi sprang 2,8 kilometer på dryga 13 minuter. 178 kalorier brända. På ynka 13 minuter.. brända vi 170 kalorier alltså.. Nästan 13 kalorier i minuten. Hehehehh. Nemen vi är nöjda över passet! Det var så jäkla kul!! Brist på fantasi idag så blir det lax idag igen. Men sen så är det ju riktigt jäkla gott också!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0