Söndagskväll.

Jag blev väckt runt 04,30 snoret idag.. utav min hund Enzo. Stod med fram tassarna på sängen, och dunka & kraffsa.. pep.. föröskte typ hoppa upp, kände hur sängen gunnga lite smått. Var lika bra att gå upp & gå ut med som små liven då.. la mig i soffan med täcket och somnade om till nåt tv program som gick.. vaknade kl 9,30, frukost på de och sedan till Mikaela för lite snack. Hojjade upp till gymmet sen och tränade benen & rumpan. Har sovit bort nästan hela eftermiddagen. Fick jag sova ostördt inatt? Nix, folk ringde som idjuter igen. Hur som.. har dragit i mig nattproetinet nu & ska strax sussa.

Gjorde en sk färsk ost idag :D 100 g kvarg, 1 liten rödlök, & massa örtsalt. Muuums! På en
grovmacka m sallad & tomat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0