Strax under 50 min

Har precis kommit hem efter en löptur med Anna! Hade glömt bort att vi skulle springa idag så det var tur att jag inte hade hunnit ut själv innan jag såg henne inloggad på facebook :D Vi hojjade bort till resmatt spåret & körde tre varv. Ca 8,4 kilometer & ca 410 kalorier brända! Innan löpturen gick jag ner till grannen och bjöd på protein pannkaka till frukost :D Och inte vilket protein pannkaka som helst utan det var med jordgubbs smak! Hehehhh. Heelt okej. Men vi åt den bara rätt upp och ner som den var, ska göra en med vanilj smak antingen senare idag eller imorgon. Som då ska ätas med mini keso & blåbär :) Skriver med om det seeeeen! Nu ska jag göra iordning lite käk och fylla några matlådor!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jädra smygfotograf :P

2011-05-02 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0