Styrka & volym!

Huup! Har gymmet avklarat för idag! Bröst, axlar & triceps. Triceps - alltid lika kul att köra! Eller när man kör triceps, biceps & axlar.. känner man verkligen när man får upp pumpet & armarna blir nästa alldeles stela eller svullna.. vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig? Men fasen va nice det är hehehehh. Eller när man tränar ben.. benpressen eller sittande bencurl, efter att man gjort några set knäböj.. man känner att benen nästan vill vika sig... sladdriga spagettin! Haha kör ba kör! Jag är iallafall super nöjd med passet idag! Hantelpress, militär press, bröst i maskin, enarms hantel press & pushdowns hehehehh. Jag börjar lära mig namnen heh heh hehehh

Har hur som helst precis druckit upp mitt jordgubbs dryck. Ska göra iordning en sallad till lunch idag. Räkor & ägg. Men känner nu att jag nog behöver sova en stund innan, power nap så att siiiga. Gud så trött jag vart..

Jag har sett en tjej  uppe på gymmet. Som e vääldigt musklig. Jag undrar vart hon kommer i från eller vem hon är? Huuummm... 30-35 års åldern kasnke.. Nyfiken i en strut! -jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0