Uppvarvad.

Jag & Anna cycklade upp till gymmet 8 imorse. Laddade upp med en halvportion havregrynsgröt med gojibär + linfrön i. En halv macka m mini keso, & mivi total. Vi körde bic & tric idag. Kändes fint, vi gjorde bla ett super set i tric.. det tar hårt!! he he he ... Sista övningen körde vi dips, och jag hade bara ca 20 kilo hjälp på sista settet! Snaaaart så! Innan augusti SKA vi kirrat!!  Avslutade passet med mage. Snackade lite med Anders ang vår löpning. Tycker han inte sa så mycket mer än vad man kan läsa sig till på nätet. Men de var väl bra.. Han hade själv sprungit Göteborgsvarvet så.  När jag kom hem så laddade jag om med en protein dryck & en banan, sen gick jag ut med hundarna på en power walk runt Ö&b - ca 4.6 kilometer. 198 kalorier brända. Nu har jag precis ätit lunch! Laxfilé, ruccola, tomat, rödlök, caschew & mandel. Kvarg sås av kvarg + sweet chilli sås. Planerar lite smörgåstårta recept gör jag också.. som jag ska bjuda familjen på när jag fyller år. Och nå gott & hälsosamt för barnen..  mmmm kan bli bra!! :-)

Tänk om någon kunde öppna ett litet fik m lunch & fika som går åt det lite nyttigare hållet.. & uppskrivet bakom varje meny hur många kalorier det innehåller! Som Hälsofreak som finns i Linköping. Någon som känner sig manad att öppna det i Arboga kanske? ;-) Stads gården borde ta efter lite....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0