Kalorier kalorier

Avrundar kvällen med en skål kesella + fun light wild berries & en smörgås. En halva m ost & en halv m äggvita. Jag har inte ätit ett endaste riktigt mål idag, bara små ätit massa sött & macka. Jag Marielle Denice & Lina gick till Överskottsbolaget för att handla lite tvål & tvätt medel och dylikt.. vi gick väääldigt långsamt. Men jag fick lite ryck & körde lite fartlekar skulle man kunna säga. Bäst att ta tillfället i akt och leka lite, hoppa & skutta, sprang runt dom tre medans de gick.. körde lite intervaller mellan lykt stolparna.. folk som åkte bil förbi fick sig nog ett gott skratt! Inspirerade Marielle till att ta ett löp pass i spåret idag också! Heeelt i hennes takt, jag sprang efter henne och anpassade min löpning efter hennes. För att hon inte skulle få någon som helst press på sig. Det tog 14,46 minuter runt ett varv, & ca 183 kalorier, (2,8 kilometer enligt Anna, och 3,3 kilometer enligt Marielles klocka.. 3 kilometer enligt Mikael. Känner att jag måste mäta upp det där själv..  he he he.) -Men jag & Anna har alltid trott & sagt 2,8 kilometer så.. Vi cyklade dit, och då passade vi på att mäta upp cykel sträckan! 2,1 kilometer, 141 kalorier! -Dit, och eftersom vi cyklar dit, och sedan hem. Så blir det väl det gånger 2. Om man cyklar i den farten vi cyklade idag vill säga.  När jag väl kom hem efter löp turen så tog jag med mig hundarna på en rask promenad! Ungefäääär, 20-25 minuter kanske? MINNS inte, skrattis... och ungefäääär, 170 kalorier?

Har äntligen, köpt hem batterier till min spel konsoll tlll WII! Så idag rockade jag rock ring som aldrig förr! ;-) 6 minuter höll jag igång, phuuue det är jobbigt att rocka! Joggade lite och körde lite styrka "hemma övningar" också... Kul spel tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0