Tisdag

Sitter i soffan i löpar kläderna fortfarande sen jag Marielle & Denice var ute & sprang! Marielle fick springa i sin takt, och jag joggade heelt i Denice takt.. konditionen var inte den bästa men övning ger resultat! Så hon intervallade mer eller mindre ett varv - 2,8 kilometer. Och jag körde väl mer eller mindre ett fartleks pass runt henne. Jag sprang framför & bakom henne, fram o tillbaka, snabbt & sakta. Sprang till ett träd och sedan tillbaka bakom henne och sedan framför henne igen.. olika farter.. det var kul. Och hon var duktigt!! Första gången hon tog på sig att löpa den rundan, & hon tog sig åtminstonde igenom den! Jag & Marielle sprang ett varv till efter det, 14,28 sekunder tog det att ta sig igenom ett varv idag för mig. Sprang efter Marielle & i hennes takt, det kändes bra. Behaglig fart. 374 kalorier vart det idag. Efter passet kom Mikaela över till mig på en kvälls macka, som faktiskt blev tre styckna mackor!! Haha,, gööttmoos!! Sitter och dricker te nu.. Nu blir det som vanligt BB sen blir det dushen & sängen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0