GAYPOLICE.


Aaaack så skönt det är att sitta hemma i soffan på kvällskvisten ;-) Hungrig är jag också dessutom! Ska strax äta upp mina fullkorns smörgåsar med minikeso, avokado & örtsalt på! Fyfasiken vad gott, smal te till det! Var på affären idag.. & jag köpte min första burk oliver. Jag tycker liksom inte om oliver... Efter jag slutat röka så vart jag bara sugen på just - oliver. Fast jag då, inte alls tyckte om det! Sen åt jag det hemma hos Mikaela av nån anledning (halv åtta hos mig?) ...i en sallad. & andra gången åt jag det hemma hos Julia i vintras när hon var hemma, med vin & ost. Så nu sitter jag här och ska provsmaka mina, oliver. & tänka tillbaka då Julia var hemma när vi drack vin, åt ost & kex -hade det riktigt tjeeej mys-trevligt!! , & när vi hade "halv åtta hos mig" hemma hos Mikaela. Konstigt, 2 av mina bästa kompisar är utomlands just nu, dom som jag ätit oliver med! Haha! Ena är bosatt i Gran Canaria & den andre är på Rhodos på semester.. här sitter jag, och oliverna! Konstigt nog saknar jag dom inte så värst mycket heller! Haha, dom finns i mitt hjärta. -Det är nära nog! Aaaall lööööve 2 you!



Körde ett hårt ryggpass idag runt lunch. Var bara jag & två killar där idag! Körde bland annat chins, -med mer av min egna vikt, deeet går framåt :D Wohohoo, efter passet så la jag mig på balkongen med dogsen & stekte på brännan lite. Riktigt nice väder! Framåt 17 tiden gjorde jag mig redo för en till löptur, skulle ta med mig Enzo också så han fick springa lite i skogen. Men något hände innan jag hann öppna dörren & gå. Haha, jag ångrade mig & fick beslutångest.. "ska jag springa?" el "ska jag stanna hemma och vila benen.. sprang imorse + att jag gymmat...?!" Haha gahhh, det vart så jobbigt så jag sket i allt, jag gick till affären & handlade lite käk istället. George bjöd över mig på en kopp te & vindruvor  när jag kom hem. Så vi har suttit i kvälls solen & njutit. Planerat lite för sommaren.. Det kommer bli gaaaalet!! Wooza!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0