@Vattenverket.

Efter jag tagit mig en 20 minuter powernap efter lunch/tidig eftermiddag så vaknade jag med löpar-suget! Det kom från ingenstans. Har tänkt hela dagen:  "orkar inte bege mig ut på en joggtur, inte ens ett pw pass. 2 flödo dagar gör mig inte 50 kilo fetare liksom.. kan göda hela dagen med choklad & glass. Skitsamma, tar det imorgon.. fettomat <3" Men så var det så jäkla skönt att vakna med dom där känslorna. Tog på mig löpar kläderna & tog med mig Enzo. Vi började med pw, och vilken känsla det faktiskt är, sån frihet att bara röra på sig.. känna mukklerna arbeta... Skönt väder också, + !! Vi tog oss upp till Ekbacksbadet, och tanken var att vi skulle jogga mil spåret. Men jag tappa bort mig nånstans.. och kom iallafall ut vid vattenverket. Det vart 5 kilometer lunkandes. Men det var inte illa pinkat ändå, för inte är jag van vid sånna där backar som det var i det spåret inte. Tyckte det var backe på backe... puhe, det var joppigt. Svettig som en gnu var jag. Fast det var iof inte så konstigt då jag hade både, linne, t-shirt, underlagströja + vindjacka. hehehh, trodde det var kallt ute:) Wooo, fyfasen vilken energi jag har nu! Riktigt nice! Ska ta och plocka iordning här hemma nu, sedan plocka iordning en smörgåstårta. Och förresten.. smörgås tårtans ingredienser vart lite efter mitt humör. Skulle göra en nyttig variant, sen vaknade jag med skiiit dåligt humör, med bara fet mat & läsk i huvudet. Men det vart en blandnings tårta :-D Hittade en fettfri majonäs.. Och jäkla vilken skillnad i innehållet det var på den & vanlig. På fettfria ca - 50 kalorier på 100 g. Vanliga ca 350 kalorier på 100 g !! Gissa vilken jag tog? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0