Work it, baby!


Var ganska trött imorse när jag vaknade. Frukost idag, 1 frökus macka m äggvita x2, 1/2 grape & 1 kaffe.

Smockade i mig frullen sen hojjade jag i vanlig ordning upp till gymmet. Där det bara var gamla penisonärer idag. Jag började i "lilla rummet" -fria vikter. Och idag fick rumpa & ben arbeta! Efter några övningar där inne så blev det några maskin övningar i stora rummet.., & avslutade det hela med dryga 100 st reps av olika typer av magövningar.
Strax, pw med dogsen om vädret tillåter. Fläskfille, champinjoner, lök, tomat, ruccola & kvarg sås blir min lunch idag! Blir ett kvälls pass på jobbet ikväll också! See you..,


Kommentarer
Postat av: MODELL SANDRA GREFVE - SKÖNHET, MODE, TRÄNING, FÖRETAG

ÄLSKAR BILDEN!! :)

2011-05-12 @ 22:21:08
URL: http://sandragrefve.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0