An ancient dance of hokey pokey..

frukost idag blir inte mycket! ett ägg & en kiwi.. är inne på min tredje kaffe. äntligen börjar jag få tillbaka min hållning. och min mage börjar sjunka in till sitt vanliga. har inte vägt över 60 kilo nån gång, och gör jag det nu är det av heelt fel anledning så det hoppas jag att jag verkligen inte gör! haha, nefaansen.. jag tror nog inte att jag gör de, känner mig inte , degig. eh heh eh hehe. jag får börja gå ordentliga promenader nu, och cykla.. så ska bli skönt att göra sig av med lite kalorier & energi, istället för att bara få i sig en massa... är fortfarande lite förkyld så jag ska ta de lugnt någon dag till.. men nu längtaaar jag till ikväll!! myyyss....

igår provade jag den omtalande isländska yoggin skyr. -vanilj var as god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0