bad time. good time.

hualigen!! idag har det vart mycket! imorse tog jag mig en promenad till mi madre på en frukost fika! gott med nybakta bullar, heeheheh. sen gick jag hem igen, jag & marielle hade tvätt tid ihop. så tvätta tvätta.. och medans tvätten höll igång gick jag hem till henne och dushade.. för hon skulle nämligen byta kirurg tejpen på mig! bahh, haha fyfan det var läskigt!! uscha uscha! det gick bra, och det såg "fint" ut. tog bild.. heheeh..  jag gick sen vidare till jobbet. och lämnade sjuk intyget, och hälsa på mina bästa arbetskompisar! så kul! och så gick jag hem.. + på hemvägen mötte jag upp marielle igen.. tog oss en sen lunch (15.00) på stadsgården, och sedan en ica handling på det, och sen traska jag äntligen hem!! så ja.. och tog endast en alvedon imorse, så har klarat mig bra ändå med så lite smärtlindring menar jag.. men tog en citodon när jag kom hem......... det känns, som en riktigt tung tränings värk just nu kan man säga. inte så skönt vanligen skulle jag tycka men nu är det skönt! skönt att slippa smärtan jag hade förra veckan. nu sitter jag & väntar på att mikaela ska komma, vi ska äta en kvälls sallad. så får vi se om emme kommer förbi ikväll med.....

hehehehe ärret ;-)
det svarta är blandannat färgen från pennan när han ritade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0