But I'm still trying to make my mind up, am I free or am I tied up?

vaknade att ett morgon sms, sweet! har sovit som en stock like always. men vaknade en gång lite snabbt utav att jag kliade på ärret, det gjorde ONT! arghh, ska byta tejp & lufta idag vid dusch. jag får inte sola på ett halv år! vet faan inte hur jag ska klara av de haha, blir antingen repeterande brun-utan-sol dushar.. eller "gömma" ärrerna med massa kläder, lägga en bok ovan oxå kanske så jag kan steka i älskade solariumet?! haha, bahh vill inte vara snö vit!

sitter och laddar upp m en frukost, håller på och tvättar & så tänkte jag att jag ev skulle ta fram wii.. ledig dag m andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0