Crispbread

nya favorit knäcket i hyllan! Ryvita Multi-grain. ååå vad god dom är! kan verkligen äta hur många som helst av dom, endast kvarg + örtsalt! mmm nomnom! min syster har vart här idag och hjälpt mig med massa saker.. bland annat dammsugit & färgat mitt hår! as nice!

 

annars har jag inte gjort så mycket idag tror jag.. jag & emil har varit och handlat mat. passade även på att handla mat till hundarna. de fick även ett varsit lyx tuggben, heehee. just nu sitter jag och pimplar kaffe, som "vanligt". och ikväll kommer karin och joinar mig i soffan. hehehe. fredags mys ska vi ha, myyycket fredags mys! det står tre skålar; ( lösgodis, blandade saltade & rostade nötter, och m&m's ) i mitt godis skåp & väntar på att bli upp ätna, plus popcorn & kexchoklad.. vi ska göra fruktsallad också, och vi ska göra en sak till... till själva fruktsalladen.  bestående av bland annat socker & ägg.. jag tror det kommer bli as gott! fyfan va tjocka vi ska bli ikväll!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0